Cookie / Süti tájékoztató
Sütiket használunk a tartalmak és hirdetések személyre szabásához, a látogatóink magasabb szintű kiszolgálásához, a weboldalforgalmunk elemzéséhez, illetve marketing tevékenységünk támogatása érdekében. Az „ELFOGADOM” gomb megnyomásával Ön hozzájárul a sütik használatához. Amennyiben Ön nem fogadja el a süti beállításokat, azzal Ön nem adja hozzájárulását a cookie-k beállításához, és a továbbiakban csak a honlap működéshez elengedhetetlenül szükséges sütiket használjuk. A süti tájékoztatónkat a SÜTI TÁJÉKOZTATÓ alatt olvashat.
Részletek
Elfogadom
Nem fogadom el
Családosok
Üzleti utazók
Páros pihenés
Gyógyturizmus
Imre

Középvezetői interjúk - Szabó Imre

2023. október 20.

🌟 Ismerje meg középvezetőinket 🌟

Folytatjuk a Hungarikum Hotel****superior sorozatunkat, amelyben bemutatjuk kiváló középvezetőinket. A mai részben a szállodai takarítás kulisszatitkaiba pillanthatnak be olvasóink.

Szabó Imre, a tisztaság mestere!

Ma bemutatjuk Szabó Imrét, aki büszke tagja a Hungarikum Hotel****superior csapatának mint housekeeping menedzser. Az interjúnk során megkérdeztük Imrét arról, hogy mióta dolgozik az adott szakmában, miért választotta hivatásaként, miért szereti?

Imre elmondta:

"A szakmában már 15 éve dolgozom. Még 2008 -ban adódott egy lehetőség, hogy ebben a szakmában dolgozhassam és az évek múlásával egyre jobban megszerettem. Azért is szeretem ezt a munkát mert mindig kihívásokat támaszt felém, és arra ösztönöz, hogy minél jobban és pontosabban oldjam meg az adott feladatot, és elsősorban a vendég elégedetten és boldogan és jó érzéssel távozzon.”

Az interjú során arról is beszélt, hogy a háttérmunka milyen fontos része a vendégélménynek, és mennyire büszke a csapatára, akik nap mint nap azon dolgoznak, hogy a szálloda ragyogóan tiszta legyen.

Teljes interjú:

Hogy telik egy napja egy Housekepping menedzsernek? Milyen vezetői feladatokat látsz el nap, mint nap?

"A napi feladatok a következő képen alakulnak:

-Konzultáció a műszakvezetővel az elmúlt nap eseményeiről.

-A feladatok és napi teendők átbeszélése a műszakvezetővel

-Tervek készítése a többi napra a foglalások figyelembevételével.

-E-mail-ek áttekintése, feldolgozása.

-Rendelések intézése a terület részére.

-Adminisztrációs feladatok ellátása.

-A szobák és a közösségi terek ellenőrzése.

-A mosoda ellenőrzése.

-A hotel más területeivel való együttműködés és információ csere."

 

Mióta vagy az adott szakmában, miért választottad hivatásodként, miért szereted?

"A szakmában már 15 éve dolgozom.

Még 2008 -ban adódott egy lehetőség, hogy ebben a szakmában dolgozhassam és az évek múlásával egyre jobban megszerettem. Azért is szeretem ezt a munkát mert mindig kihívásokat támaszt felém, és arra ösztönöz, hogy minél jobban és pontosabban oldjam meg az adott feladatot, és elsősorban a vendég elégedetten és boldogan és jó érzéssel távozzon."

 

Mi az a különlegesség, az a plusz a Hungarikum Hotelben, amit a Te területed nyújt a Vendégeknek?

"A Hungarikum Hotelben az a plusz, amit tudunk nyújtani a vendégeknek ezen a területen az  housekeeping innováció, és az ezzel kapcsolatos kiegészítők, hiszen megpróbáltam összeállítani a dolgozóknak azokat az eszközöket mellyel sokkal hatékonyabban, pontosabban ,és „zölden” el tudják látni feladatukat a vendég 100%-os megelégedettségére."

 

Miért jó, miért szeretsz a Hungarikum Hotelben dolgozni?

"A Hungarikum hotelben azért szeretek dolgozni mert számomra olyan, mint egy festővászon amire festeni kell. Hiszen ez a hotel egy új komplexum, amiben hatalmas potenciál van és ez adja a kihívást nekem."

 

Mi volt az elmúlt időszakban a legjobb/ legsikeresebb élményed a Hungarikum Hotellel kapcsolatban?

"Számomra az a legnagyobb siker, ha a vendég elégedett, legyen csupán egy egyéni vendégről szó, vagy egy egész hotelt megtöltő céges rendezvényről vagy esküvőről."

 

Hogyan kapcsolódik a Hungarikum Hotelben a Te munkád, területed, munkatársaid a Hungarikum Liget más egységeinek hasonló területéhez, a Hungarikum Ligethez, szellemiségéhez?

"A munkám szorosan kapcsolódik a Hungarikum Hotel más területeivel, hiszen együtt minden részleg alkot egy egészet a vendég számára"

 

Mik a területeden a jövőbeni fejlesztési tervek?

"A területemen a jövőbeli fejlesztéseket kétféleképpen képzelem el, az egyik technikai és a másik pedig a kommunikáció terén. A technikai fejlesztést a vegyszerek terén, illetve a technikai eszközök fejlesztésével gondoltam, hogy a dolgozóknak könnyebb legyen a feladat ellátása, mind eközben, gondolva a környezetvédelemre is. A különböző tréningek segítségével szeretném a dolgozókat képezni a vendégekkel való kommunikációra és a takarításban használatos új fejlesztések felhasználásának elsajátítása."

 

Milyen saját szakmai fejlődési terveid vannak a jövőben, hogy még jobb lehess a szakmádban, még jobb vezetővé válhass?

"A szakmai fejlődésemet a kudarcokra alapozom, hiszen kudarcokból lehet csak építkezni tanulni és átfordítani pozitív dolgokká, hogy még jobbak legyünk."

 

Kérjük, ossza meg velünk, milyen élményeket és tapasztalatokat szereztetek Imrével és a housekeeping csapatával, amikor nálunk voltak!